zaterdag 25 april 2015

Over Den Briel

Gek op 't Brieltje

Bent u ook zo gek op Den Briel, en wilt u ook alles weten over het zo bijzondere vestingstadje? Dan is het misschien goed om het volgende te weten. 


Na het schrijven van mijn autobiografie in 2011, onder de titel 'MET HART & ZIEL', schreef ik in de jaren daarna acht andere boeken waarin ik een inkijkje geef in het leven in mijn geboortestad.

Samen met veelal historische foto's kunt u kennis nemen van de meest belangrijkste wetenswaardigheden over het Brielse leven in mijn jeugd, het stadsbeeld, en markante Briellenaren.

Herinneringen die ik op deze manier vastlegde en met u deel, zodat deze niet verloren zullen gaan.




























De boeken zijn stuk voor stuk boeiend voor de oudere- maar zeker ook voor de huidige Briellenaren. 
Want 'om het heden te begrijpen, moet je het verleden kennen.'

Na deze negen boeken kon een tiende boek uiteraard niet uitblijven. Ook dat boek zal weer over 't Brieltje gaan.
Daar werk ik momenteel - zo als altijd - weer met heel veel plezier aan.

De boeken zijn uitsluitend verkrijgbaar bij Bric a Brac in de Vischstraat.

Rens

1 opmerking:

  1. The festival of Easter is celebrated for the memory of great Jesus, and it is also called as Resurrection Day. easter sunday quotes It is one of the famous and most popular occasions among Christian festivals which celebrated to for returning from the death of Jesus Christ after the crucifixion.

    BeantwoordenVerwijderen