vrijdag 27 maart 2015

Boekpresentatie

Rens & Rensen 

Het was vrijdagmiddag in Hotel de Nympf een gezellig samenzijn van vele vrienden, enkele familieleden en zelfs camping vrienden uit Amsterdam en Diemen, bij de presentatie van mijn alweer negende boek met de titel: Achter Beren & Monniken.

















Het eerste exemplaar werd in ontvangst genomen door waarnemend burgemeester van Den Briel, Gregor Rensen.






Bij het overhandigen van het boek, vertelde ik dat ik in een voorgesprek twee dagen eerder, had ervaren dat Gregor in de korte tijd dat hij in Den Briel werkzaam is, het vestingstadje al in zijn hart heeft gesloten en sprak de hoop uit dat ook mijn schrijverij er een steentje aan kon bijdragen dat dat voor altijd zal zijn. 

Daarna bleek in zijn dankwoord, dat hij zich zeer uitgebreid ingelezen had in mijn levensloop en merkte op dat voor alles wat ik in mijn leven 'ondernomen ' heb, wel twee hoofden nodig zijn om al dat werk te klaren. En dat ik eigenlijk ook in het boek Gepassioneerde Brielse Zonen had moeten staan.
Tot slot kreeg ik een eervolle Geuzenvlag opgespeld.

Sven Schreuder, de HerberGier van De Nymph heb ik daarna een boek overhandigd voor zijn zeer gewaardeerde gastvrijheid en sponsoring, door het aanbieden van een kopje koffie of thee aan alle bezoekers.







Daarna was er gelegenheid het boek aan te schaffen, al of niet met signering.

Er werd onder het genot van een drankje, nog een poosje 'nagekletst'. Het was een geslaagde middag.

Dank aan allen voor de hartverwarmende middag.
Rens en Marianne 

1 opmerking:

  1. Top man !! Ook de geuzenspeld heb je verdient als echte Spanjaard 👍

    BeantwoordenVerwijderen